środa, 15 maja 2013

Balea odżywka nabłyszczająca Figa i Perły - recenzja

Powoli dobiega dna odżywka Balea Figa i Perły, więc myślę, że teraz rzetelnie mogę ją zrecenzować. Używałam jej codziennie przez trzy tygodnie. Jakie są efekty?

Formuła łatwe rozczesywanie i elastyczność. Balea jedwabista odżywka figi + perła nadaje matowym fascynujący połysk i znacznie więcej sprężystości. Włosy są wyraźnie zyskują objętości. Specjalna formuła  z estraktem z figi i perły nadaje im lśniący blask. Kompleks witamin B3 i Prowitamina B5 odżywia włosy i wygładza je. Szczególnie łagodna formuła bez silikonów.*

SKŁAD: AQUA · CETEARYL ALCOHOL · BEHENTRIMONIUM CHLORIDE · ISOPROPYL PALMITATE · PARFUM · PANTHENOL · DICAPRYLYL ETHER · LAURYL ALCOHOL · ISOPROPYL ALCOHOL · SODIUM BENZOATE · CITRIC ACID · POTASSIUM SORBATE · NIACINAMIDE · HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL · GLYCERIN · FICUS CARICA FRUIT EXTRACT · HYDROLYZED PEARL · MARIS SAL · TOCOPHEROL · PHENOXYETHANOL


Pierwsze, co zwraca uwagę, to duża pojemność - 300 ml za niską cenę, bo tylko 5,90 zł. Odżywka ma bardzo ładny zapach. Skład na pierwszy rzut oka wydaje się być fajny, bo są oleje, witaminy B5 i B3, gliceryna, rzeczona figa i perły, ale wszystko znajduje się po zapachu, zatem na działanie tych składników nie mamy co liczyć. A jednak odżywka działa, włosy są po niej sypkie, błyszczące, miękkie, wygładzone i ładnie się układają. Dla mnie pełnia szczęścia. Bardzo się polubiłyśmy, mimo że w składzie ma szansę zadziałać tylko cetearyl alkohol, który odpowiada za nawilżenie, behentrimonium chloride - antystatyk i wygładzacz oraz isopropyl palmitate - emolient.
Co mnie w tej odżywce urzekło? Stosunek ceny do pojemności i wydajności. Tak fajnej pod tym względem odżywki jeszcze nie miałam. Produktów do włosów nie żałuję i przyznam się, że aplikuję spore ilości, więc wydajność zawsze u mnie kuleje. Tutaj używałam odżywki codziennie przez 3 tygodnie nie żałując sobie.
Włosy faktycznie lśnią, są błyszczące i miękkie. Największym plusem tej odżywki jest wygładzenie. Nawet w deszczową pogodę moje włosy pozostawały gładkie, nie puszyły się, a to dla mnie nowość. Fakt, zmienia mi się porowatość włosów, ale myślę, że spora w tym też zasługa odżywki. 

Zatem na pewno sięgnę jeszcze po tą odżywkę nie raz. A na razie będę testować jej kokosową siostrę, która czeka sobie spokojnie na swoją kolej w łazience.

Na pewno będą znów pytania, zatem od razu napiszę, że odżywkę można kupić online w sklepie kokardi.pl. Kosztuje 5,90 zł za 300ml, cena świetna.

Miałyście już produkty Balea? Ja jestem tak zauroczona tą odżywką, że z chęcią przetestuję więcej produktów tej firmy.

* tłum. anydalla, tekst pochodzi ze strony dm.de

4 komentarze:

  1. Kosmetyki balea są zaskakująco dobre i tanie ;-) Choć ja już trafiłam na buble wśród baleowców. Tej odżywki niestety jeszcze nie stosowałam

    OdpowiedzUsuń
  2. ja od niedawna mam kilka produktów z balei :) Niektóre już zaczynam testować a inne czekają jeszcze na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nic od nich nie miałam ale ta odżywka kokosowa już mi się podoba bo uwielbiam takie zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam jeszcze zadnego kosmetyku z baleii :(( a zaluje, chetnie bym wyprobowala

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...